9.4.10

deco : Pembahagi antara ruang tamu dan ruang makan

Nak kata pandai sangat hias rumah tu takder lah..tp pulun gak la memikirkan..kos+murah+berguna....hehheh...nak beli yang mahal2 tak mampu tapi asal puas hati udah...

sejak akhir2 ni jiwa nak menghias rmh makin meluap2...so cuti 2 hari hr tu..husband kata

"abg susah la nak sandar kat sofa ni sambil bt keje...kita beli kerusi cam sampan nak?"

"mama susah la nak simpan baju anak..turun naik nak ambik baju..penat lah"

klu bab complen memang terer...hahah

so kesimpulannyer saya dicide nak beli perabot..hahha...abis la duit aku...kaya la ko kedai perabot..hu hu hu.


so belek punyer belek....berkenan kat benda tak bernyawa ni ha...





bila dah beli kena perah otak nak hias plak....emmm ni lah hasilnya.....



ha kerusi ni la aku guna nak divide kan ruang...bantal je lah...



agak2 korang nampak cam rumah ke atau cam kedai perabut..hahhah(kutuk umah sdn)



ayah kata nak buat keje atas kerusi kan....ni bukan bt kejer..tapiiiiiii















































ayah..bagun2...bt keje dulu ek (masa mama ambik gambar ni..org tu buat2 tido..hehheh..kantoi...mana ada org tido senyum :P)

10 comments:

  1. sedap nyer cik abang tido kat kusi baru.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehe..cantik.kelakar tgk huby buat2 tido

    ReplyDelete
  3. cantik...^_^..akak pun suka deko2 ni..tp tnggu umah sndiri la :(..

    mmg lawak aa..en suami purak2 tido ye..:p

    ReplyDelete
  4. cantik kak..mcm sharul la..suka deco umah..tp wife dia malas..hahaha

    ReplyDelete
  5. cantik la pulak kerusi ni aku tgk..kang tak memasal aku pun g beli ni kang...

    ReplyDelete
  6. waaahhh...mmg dah pandai men"deco" umah..lepas ni boleh sharing idea le...sharing is caring

    ReplyDelete
  7. umah akak jugak yang tak berubah2..bila la nk rajin deco..malas sungguhhhhh

    ReplyDelete
  8. pergh..cun gak perabut baru wan tue..makin meriah la umah..hehe..

    ReplyDelete
  9. wan, cantik ler kusi tu..beli mana eikk ? brp hinggit...

    ReplyDelete
  10. Anonymous6:16:00 AM

    I'm excited to uncover this great site. I wanted to
    thank you for your time due to this fantastic read!! I
    definitely loved every little bit of it and i also have
    you bookmarked to see new things on your web site.


    My web-site: baker street massage (Http://www.rtd.dj/index.php?option=com_k2&view=item&id=293:diplomatie-Parlementaire-mohamed-cheick-osman-jawaari-a-djibouti&itemid=435)

    ReplyDelete

takkan baca je kot...meh la comment2...untuk mengeratkan silaturahim sesama kita...